Politica de retururi

MOBVARO-M oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și legislației în vigoare.

        Exercitarea dreptului de restituire:

  • Conform prevederilor art. 19 din Art.19 din Legea R. M. nr. 105/2003. Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare 
    (1) Consumatorul este în drept să ceară vânzătorului în unitatea de comerţ de unde a fost procurat, în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinaţiei din alte cauze, cu efectuarea, în cazul diferenţei de preţ, a recalculului corespunzător. 
    (2) Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipseşte, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vânzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului. 
    (3) Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul său de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu şi-a pierdut calităţile de consum şi dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzătorul respectiv.
  • MOBVARO-M SRL oferă persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor în termen de 14 zile calendaristice. Termenul de 14 zile intră în vigoare în momentul în care consumatorul intră în posesia fizică a produselor.   
  • Consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de restituire. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de restituire. 
  • Returul produselor se face în magazinele MOBVARO-M, în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării produselor.
  • Rambursarea sumelor se face în cel mai scurt timp de la transmiterea intenției cumpărătorului de renunțare și recepționarea fizică a produselor în punctul de lucru, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fără alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) în afară cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scădea din prețul plătit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);
  • Notă: În cazul în care clientul returnează produsele achitate inițial cu tichete cadou i se va accepta returul doar dacă achiziționează un nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat. 

Restituirea sumelor încasate, în cazul în care clientul nu dorește un alt produs, se va face astfel:

  • În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
  • Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
  • Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit). 
  • Returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul căruia s-a efectuat achitarea comenzii.
  • Atenție! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

Pot fi returnate produse care:

  • nu depășesc termenul de 14 zile de la data primirii;
  • corespund specificațiilor tehnice menționate în comandă;
  • nu au făcut obiectul unei comenzi speciale;
  • nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
  • nu prezintă urme de lovire sau deteriorare;
  • nu prezintă urme vizibile de uzură;
  • produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate), cu toate accesoriile și etichetele integrale (fară urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • se returnează la unitatea de ambalare (pachet, cutie, sac, etc);
  • sunt însoțite de accesoriile aparținând produsului;
  • produsele returnate sunt în stoc și din același lot. 

Nerespectarea condițiilor de mai sus, precum și punerea produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare, duce la refuzul returului.

Produsele se returnează în ambalajul original, însoțite de factura fiscală și/sau bonul fiscal de achiziție, precum și documentația aferentă (fișe tehnice, manuale de utilizare, documentație tehnică, certificate de garanție și/sau conformitate).

Consumatorul poate solicita un produs de o calitate și la un preț echivalent cu cele comandate și returnate.
MOBVARO-M va suporta cheltuielile de retur, atunci când returul produselor se datorează unor motive imputabile MOBVARO-M.  

              Pentru alte informații legate de returul produselor apelați Serviciul Suport Clienți ​MOBVARO-M la numarul unic de contact: 022 023 006.

phone icon

Puteți comunica cu managerul nostru cu privire la întrebările dvs., sau comandați un apel.

Alegeți o aplicație pentru comunicare

Sau comunicați direct pe site